شناسهٔ خبر: 69616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغازعملیات اجرایی بهسازی سه راهی لاریم در مازندران

کلنگ زنی لاریم در مراسمی با حضور مسولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی فاز اول بهسازی و ایمن سازی منطقه " سه راهی لاریم " با اعتبار تقریبی ۳۵میلیارد ریال در دو باند (۵/۲ متر از هر طرف) آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران, در این مراسم که با حضور یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و جمعی از  مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد، عباسعلی نجفی ضمن قدردانی از حمایت‌های مسولان مرتبط با حوزه ارتقاء ایمنی راه ها عنوان کرد : محور ارتباطی لاریم به سمت بهنمیر  یکی از محورهای پرتردد و حادثه خیز محسوب شده  که ایمن سا زی آن جز برنامه های این اداره کل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد : از این رو با پیگیری های به عمل آمده توسط نماینده مردم ساری و میاندورود و اختصاص اعتبار جهت رفع سانحه خیزی این منطقه توسط اداره کل امروز شاهد آغاز عملیات سه راهی لاریم به سمت بهنمیر  می باشیم.

نجفی اظهار داشت : عملیات اجرایی فاز اول بهسازی و ایمن سازی منطقه " سه راهی لاریم " با اعتبار تقریبی ۳۵میلیارد ریال در دو باند (۵/۲ متر از هر طرف) به طول ۲۶۰۰ متر آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خاطر نشان ساخت : امیدواریم با اتمام عملیات مذکور شاهد ارتقاء ایمنی و شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در سطح محور مذکور باشیم.