شناسهٔ خبر: 69620 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران :

راه‌هاي روستايي دريچه‌ي رو به توسعه مازندران است

بازدید نجفی مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در حاشیه بازدید خود به همراه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از محورهای روستایی این شهرستان عنوان کرد: راه‌هاي روستايي دريچه‌ي رو به توسعه مازندران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل  راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان مازندران، عباسعلی نجفی در این بازدید ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مازندران با توجه به نوع اقليم و شرايط توپوگرافي وبه طبع تنوع فراورده هاي كشاورزي ، مسئله راه هاي مناسب روستايي به منظور حمل ونقل هرچه سريعتر ، آسانتر و در عين حال ارزانترين فرآورده ها به بازار مصرف يكي از اصلي ترين دغدغه هاي ذهني مسئولين محترم استان و اين اداره كل است.

وي ادامه داد: از اين رو اين اداره كل اقدامات گسترده و وسيعي را در زمينه حفظ و نگهداری و ایمن سازی محورهای روستایی در دست اجرا دارد.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر مازندران حدودا۸۰۰۰ کیلومتر راه روستایی داشته که نیمی از آن آسفالته است، اظهار داشت: راه‌ها و مسيرهاي ارتباطي روستاها بعنوان شريان‌هاي حياتي كه موجب ارتباط روستاها با شهرها و مراكز عمده اقتصادي، اجتماعي و ... بود ، نقش و جايگاه ويژه اي در امر توسعه اقتصادي دارا هستند.

نجفی ابراز اميدواري كر : ان‌شاالله بتوانيم در سايه تعامل و همدلي و خدمت صادقانه وتلاشهاي مضاعف همچون گذشته ، براي ايجاد يك راه روستايي مناسب و ايمن در استاني سر سبزي چون مازندران ايجاد نموده تا باعث رشد و ترقي در تمامي جهات در اين خطه ولايت مدار باشيم.

گفتنی است محورهای روستایی " اجارستاق" ، "لارما"  ، "کرست _ مسکوپا " و ... از جمله محورهای روستایی منطقه دودانگه شهرستان ساری بوده که مورد بازدید مسولین قرار گرفت.