شناسهٔ خبر: 69623 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید رئیس کل دادگستری استان اردبیل از پروژه مجتمع آلوارس سرعین

آلوارس رئیس کل دادگستری استان اردبیل در بازدید از پروژه مجتمع ورزشی تفریحی و پیست اسکی آلوارس گفت: با همکاری و تعامل دستگاه های مسئول و حمایت مدیران مشکلات سرمایه گذاران برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان اردبیل, ناصرعتباتی اظهار داشت: هدف از این بازدید نظارت بر نحوه خدمت رسانی این مجتمع ها  به گردشگران  و شهروندان است,  با توجه به آغاز فصل گردشگری و عزیمت گردشگران به این اماکن ، از نزدیک در جریان امور قرار گرفتیم انتظار داریم برخی از مسایل و مشکلات سرمایه گذاران در این حوزه با همکاری و تعامل با  دستگاه های مسئول و حمایت مدیران از توسعه استان،  برطرف شود.

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان اردبیل افزود:  امیدواریم با تلاش و ارائه خدمات هر چه بهتر و کیفی توسط اماکن گردشگری و تفریحی استان، زمینه حضور هر چه بیشتر گردشگران را در استان شاهد باشیم تا بتوانیم از برکات و ثمرات آن بهره‌مند شویم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این بازدید گفت:  عملیات اجرایی احداث راه روستایی ( گردشگری ) سرعین ـ آلوارس تله کابین ۱و۲ از سال ۹۷ شروع و پیشرفت فیزیکی آن ۴۰ درصد است.

حیدری افزود: این پروژه با مشخصات طول کلی ۳.۲ کیلومتر که حجم عملیات خاکی آن به مقدار ۱۲۰ هزار متر مکعب که ۷۰ درصد  از آن انجام شده  و خرید باکس نیز به مبلغ ۳۰۰۰ میلیون  ريال صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد:   اعتبار مور نیاز برای اتمام پروژه  ۳۵ میلیارد ریال و  هدف از اجرای پروژه با بهره برداری از مسیر راه روستایی ( گردشگری ) سرعین ـ آلوارس،  افزایش قابل چشمگیرگردشگر، جذب توریسم و توسعه اقتصادی ، فرهنگی استان است.