شناسهٔ خبر: 69651 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی خبر داد؛

برگزاری کنفرانس بهبود تاب‌آوری بیمارستان‌ها و مراکز حیاتی با همکاری دفتر اسکان بشر/ دوره‌های آموزشی برای ارتقای سطح علمی کارشناسان مرکز در طول سال برگزار می‌شود

سر در ساختمان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مهران غلامی بخشی از فعالیت‌های آتی معاونت آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را که برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح علمی و دانش کارشناسان مرکز و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و دیگر سازمان‌های مرتبط است، تشریح کرد.

مهران غلامی معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بخشی از فعالیت‌های آن معاونت را در مرکز تحقیقات تشریح کرد و گفت: برنامه های مهمی که این معاونت در ماه‌های آتی در دستور کار دارد بنا بر وظایفی که پیش بینی شده است شامل برگزاری کنفرانس بهبود تاب‌آوری بیمارستان‌ها و مراکز حیاتی با همکاری دفتر اسکان بشر UN-Habitat در مرکز تحقیقات است که این کنفرانس روزهای هفت و هشت مهرماه برگزار می‌شود.

معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ادامه داد: دوره آموزشی ساخت مدفن‌های مهندسی برای پسماندهای شهری، بهداشتی و صنعتی نیز به همت این معاونت در ۱۴ مردادماه برگزار خواهد شد.

به گفته غلامی، دوره آموزشی آیین تنظیم قراردادها نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد و در ۱۹ مردادماه برگزار می شود.

وی همچنین برگزاری کارگاه و دوره آموزشی مساله مسکن را از دیگر برنامه‌هایی آتی این معاونت برشمرد که به مدت چهار روز در مرکز تحقیقات برگزار می‌شود.

معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در عین حال بخشی از فعالیت‌های آن معاونت را تشریح کرد و گفت: ارتقای سطح علمی و دانش متخصصان و کارشناسانی که در حوزه‌های مرتبط در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و سایر زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه و شهرسازی مشغول به فعالیت هستند بخشی از وظایف این معاونت به شمار می‌رود.

غلامی افزود: آموزش فنی خدمات کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه و سازمان‌های دولتی دیگر، برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی برای مهندسان عضو نظام مهندسی ساختمان و برگزاری دوره‌های ارتقا یا تمدید پروانه اشتغال، برگزاری یا مشارکت در برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌ها و سمینارهای تخصصی به صورت حضوری یا غیرحضوری و توسعه آموزش‌های الکترونیکی یا از راه دور توسط سامانه آموزشی الکترونیکی مرکز از دیگر برنامه‌ها و سیاست‌های آموزشی مرکز است که در طول سال نسبت به انجام آنها و عملیاتی کردنشان اقدام می‌شود.