شناسهٔ خبر: 69750 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر كل راه و شهرسازي استان گلستان اعلام کرد

استقبال از مشارکت بخش خصوصی و تشکل‌های صنفی در ساخت و ساز مسکن

جلسه گلستان مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت از مشارکت و حضور اشخاص و سرمایه گذاران بخش خصوصی و تشکل های صنفی در ساخت و ساز و رونق مسکن استان استقبال می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، حسين محبوبي که در جمع اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان و انجمن انبوه سازان استان گلستان سخن می‌گفت، افزود: شرایط حال حاضر در خصوص ورود و مشارکت در امر ساخت و ساز مسکن در استان وضعیت مناسبی است و سرمایه گذاران و افراد علاقه مند می توانند با طیب خاطر در این حوزه وارد شوند.

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان ادامه داد: الویت کاری وزارتخانه متبوع وبه طبع آن اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان اجرای سیاست های تعیین شده در جهت رونق ساخت و ساز مسکن برای افراد مختلف جامعه خصوصا افراد متوسط و کم درآمد است و در این راستا طرح های خوبی از سوی این اداره کل در دست اقدام است که می توان از واگذاری وام با سود درصد پایین در طرح بازآفرینی شهری و همچنین واگذاری زمین های تحت اختیار به عنوان اثر گذار ترین بخش در قیمت تمام شده بناهای مسکونی به سرمایه گذاران نام برد.

این مقام مسئول بیان داشت: این جلسه با هدف کاهش مسائل و موارد مطروحه در بین تشکل های صنفی استان و همسو کردن آنان در مشارکت و همکاری در اجرای طرح های در دست اقدام این اداره کل در بخش مسکن است.

گفتنی است در این جلسه روسای هیئت مدیره و اعضاء نظام مهندسی ساختمان استان و انجمن انبوه سازان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.