شناسهٔ خبر: 69785 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزشی "ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع"

کلاس دوره آموزشی "ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع" برای کارکنان اداره کل راه آهن تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن تهران؛ این کارگاه آموزشی یک روزه در ساختمان واحد آموزش اداره کل راه آهن تهران و با حضور ۵۰ نفر از کارکنان بویژه کارکنان در ایستگاه راه آهن تهران برگزار شد.

فراگیران این دوره آموزشی ضمن تأکید بر رعایت حقوق گیرنده گان خدمت، در خصوص تکریم ارباب رجوع و اهمیت آن برای سازمان، مفهوم تکریم ،تعریف ارباب رجوع و مشتری ، شناخت انواع ارباب رجوع و روش های برخورد با آنها، انواع خدمات قابل ارائه ، توجه به نیازهای مخاطبین و احترام به ارباب رجوع ،اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری (بر اساس نظرسنجی) انواع مراجعان از نظر ویژگی های شخصیتی،نحوه برخورد با ارباب رجوع، نحوه پاسخگویی و چگونگی خدمت گذاری، اصول اولیه نحوه پاسخگویی به تلفن، منشور حقوقیو همچنین راهکارهایی در زمینه اعتلای سطح آگاهی کارکنان در رابطه با حوزه ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری در زمینه تکریم ارباب رجوع را در این دوره آموزش دادند.

گفتنی است در پایان به کلیه شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه مربوطه داده شد.

برچسب‌ها: