شناسهٔ خبر: 69816 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی:

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از سرمایه انسانی گران‌بها و تجهیزات مناسبی برخوردار است

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک غفاری در بازدید از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه این شرکت از سرمایه انسانی گران‌بها و تجهیزات مناسبی برخوردار است، بر ضرورت استفاده بهینه از این سرمایه ملی و شناخت هرچه بیشتر این شرکت در مجموعه وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی به همراه تعدادی از مدیران کل این معاونت، صبح امروز ۲۶ تیرماه ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با مهندس سیدرضا حسینی، مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه وظیفه خود می‌دانم برای استفاده بهینه از این سرمایه ملی و شناخت هرچه بیشتر آن در مجموعه وزارت راه و شهرسازی حداکثر تلاش خود را به کار گیرم، گفت: شرکت فنی و مکانیک خاک از سرمایه انسانی گران‌بها و تجهیزات کارامد برخوردار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود آزمایشگاه بر ضرورت معرفی هرچه بیشتر این سرمایه ملی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های آن در مجموعه دولت و وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد.

غفاری همچنین بر همکاری آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نظام بودجه‌ریزی نوین وزارت راه و شهرسازی تاکید و ابراز امیدواری کرد: این مجموعه ارزشمند و ارزش‌آفرین به‌زودی بتواند با اصلاح ساز و کار تأمین منابع مالی، نسبت به استیفاء حق و حقوق واقعی خود جامه عمل بپوشاند.

وی همچنین خواستار تعامل دوسویه و حضور پر رنگ و مؤثر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در مجموعه هدایتگر وزارت راه و شهرسازی و همکاری تنگاتنگ با معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی شد.

سید رضا حسینی، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز در این دیدار ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص توانمندی‌ و ظرفیت‌های جدید شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به تشریح سامانه مدیریت نگهداری زیر ساخت‌های حمل و نقل پرداخت.