شناسهٔ خبر: 69836 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

حادثه برای هواپیمای بدون مسافر ایران ایر در فرودگاه ساری/ تمام هواپیماهای هما عملیاتی هستند/ پرواز حجاج بدون مشکل در حال انجام است

هواپیمایی یک فروند هواپیمای ایران ایر در فرودگاه ساری دچار حادثه جزیی شده، اما به سرعت در حال بازگشت به عملیات پروازی است. پرواز حج فرودگاه ساری بدون تاخیر انجام می شود.

تورج دهقانی زنگنه، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به بروز یک حادثه جزیی برای یکی از هواپیماهای این شرکت در فرودگاه ساری گفت: بال این هواپیما هنگام تاکسی با تیر چراغ برق برخورد کرده و آسیب جزیی دیده است.

دهقانی زنگنه با تاکید بر این موضوع که این حادثه جدی نبوده است، ادامه داد: قطعه لازم برای تعمیر هواپیما ارسال شده و هواپیما تا دو ساعت دیگر تعمیر شده و برای پرواز آماده خواهد بود.

همچنین سعدالله وطن خواه، مدیرکل فرودگاه های مازندران درباره وضعیت پروازهای حج گفت: هواپیمای جایگزین در فرودگاه ساری فرود آمده است و پرواز حج در حال حاضر، در حال مسافرگیری است.

وی ادامه داد: این پرواز بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد. هواپیمای حادثه دیده نیز تا ساعاتی دیگر پس از رفع مشکل، به خطوط پروازی باز گشته و پرواز حج روز آینده را انجام خواهد داد.

گفتنی است: هواپیمای حادثه دیده از نوع ایرباس A300-600 با رجیستر EP-IBS بوده است.