شناسهٔ خبر: 69878 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون‌حمل ‌و نقل سازمان راهداری از پایانه‌های مرزی شمال‌غرب

قربانی در بازدید معاون‌حمل ‌و نقل سازمان راهداری و‌حمل و نقل جاده ای از پایانه های مرزی در آذربایجان غربی بر بهبود امور و توسعه زیرساخت های لازم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و‌حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی,  پایانه مرزی رازی در شهرستان خوی نخستین مقصد مهران قربانی بود که در جریان آن با تاکید بر اهمیت این پایانه مرزی به جهت مراودات با کشور دوست و همسایه ترکیه و مسیر منتخب مسافرین زمینی بین دو کشور تسریع عملیات عمرانی پایانه مرزی رازی، نظم ،آراستگی سیمای فضای پیرامون و تکمیل محوطه سازی و ابنیه موجود را بیش از پیش، ضروری عنوان کرد وخواستار آن شد که تا زمان اتمام پروژه های عمرانی پایانه مرزی خوی، ایمنی و و آسایش  مسافرین  با انجام اقدامات مبتنی بر ممیزی دقیق ارتقا یابد.

شهرک‌حمل ‌‌و نقلی آذرکوهسار شهرستان‌خوی مقصد دوم معاون حمل و‌نقل سازمان راهداری ‌و حمل و نقل جاده ای و مدیرکل آذربایجان غربی بود که وی در این حضور، از شهرک حمل و نقل و سالن اعلام بار بازدید بعمل آورد و  با رانندگان بصورت چهره به چهره گفتگو  کرد.

در این دیدار صمیمی رانندگان مشکلاتی در خصوص فرآیندهای سالن اعلام بار ، نوع  و تعداد بارهای اعلامی و سایر مشکلات خود اعلام نمودند و عضو هیئت عامل سازمان در جریان این بازدید، در کلاس آموزشی رانندگان حضور یافت و از چگونگی آموزش  و نقطه نظرات حاضرین در کلاس، مطلع و برای ارتقای آموزشها مواردی را مطرح کرد.

پایانه مرزی بازرگان به عنوان مهم‌ترین گذرگاه زمینی رسمی ایران با کشور ترکیه آخرین میزبان معاون حمل ‌نقل سازمان راهداری و حمل ‌نقل‌جاده ای بود، بازدید از روند انجام خدمات، عملیات عمرانی در قالب کارهای تکمیلی و استماع مشکلات و بررسی راهکارهای عنوان شده برای رفع آنان از دیگر برنامه های این سفر کاری به پایانه مرزی بازرگان بود.

قربانی همچنین در خطوط پذیرش و ترخیص ناوگان ترانزیتی و بین الملل پایانه مرزی بازرگان  حاضر و با کسب نظرات رانندگان، کاهش مدت زمان انتظار این ناوگان با اجرای برنامه های نرم افزاری و‌سخت افزاری اداره کل راهداری ‌‌و حمل ‌نقل جاده ای آذربایجان غربی را مطلوب ارزیابی و بر استمرار این اقدامات تاکید کرد.