شناسهٔ خبر: 69884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد

ساماندهی سه محور مهم و حادثه‌خیز نهاوند در ردیف اعتبارات ملی

روکش آسفالت سه محور مهم و حادثه‌خیز شهرستان نهاوند با قرار گرفتن در ردیف اعتبارات ملی، ساماندهی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان, نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از پروژه‌های راه شهرستان نهاوند که با حضور اصحاب رسانه انجام شد ، گفت: این پروژه‌ها شامل محور نهاوند- آورزمان - ملایر، محور نهاوند-  بروجرد و محور نهاوند-  فیروزان است که در حال حاضر این پروژه‌ها در دست اقدام قرار دارند و‌ کار در این محورها به خوبی پیش می‌رود.

حسن بهرام نیا اضافه کرد: این سه محور از محورهای اصلی شهرستان و بسیار حادثه‌خیز هستند و ساماندهی این محورها از مطالبات مهم و دیرینه مردم نهاوند است.

وی افزود: امروز نهاوند به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و با نگاهی به جهات اربعه شهرستان شاهد تحول همه جانبه از نظر سازندگی و توسعه و نشاط اجتماعی هستیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همدلی و هم‌نوایی ایجاد شده در بین مسؤولان در سال‌های اخیر در شهرستان نهاوند باعث سازندگی و توسعه­ی منطقه شده و بارقه‌های امید را در دل مردم ایجاد کرده است.

وی در خصوص پروژه ملی محور نهاوند - آورزمان - ملایر گفت: این محور جزو یکی از مسیرهای پرتردد برای زوار در ایام اربعین به شمار می رود که در طول سالیان گذشته منجر به تصادف مرگ و میر شده است.

پیشرفت فیزیکی۸۵ درصدی در محور نهاوند- آورزمان-  ملایر

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: محور نهاوند- آورزمان-  ملایر به طول هشت کیلومتر و اعتبار آن ۸۰ میلیارد ریال است و در حال حاضر این پروژه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از سرعشوند به سمت نهاوند به طول د‌و کیلومتر قیرپاشی آن انجام شده و به زودی این قسمت آسفالت می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه مجوز و اعتبار لازم برای بهسازی ۷۶ کیلومتر محور روستایی نهاوند در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این ۷۶ کیلومتر شامل دو پروژه راه‌های فرعی و ۱۴ پروژه راه‌های روستایی شهرستان است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های راه‌های فرعی شامل دو پروژه مهم راه نهاوند- گیان به طول ۱۷ کیلومتر با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار و پروژه دهفول -  برزول-  فارسبان به طول ۱۸ کیلومتر و با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال است، ابراز کرد: در حال حاضر این دو پروژه در حال اجرای مناقصه برای انتخاب پیمانکار است.

وی همچنین با بیان اینکه رسانه ها در توسعه استان و شهرستان تاثیرگذار هستند، اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی رسانه ها انعکاس اخبار امید بخش به مردم و همچنین انعکاس و انتشار مشکلات اجتماعی و مرتفع کردن پروژه های مدیریتی و عمرانی است.

حسن بهرام نیا خاطرنشان کرد: رسانه ها پل واسطی بین مردم و مسئولان هستند بنابراین باید واقعیت هارا  به دور از هرگونه نگاه و نظرات شخصی و سیاسی عنوان کنند.