شناسهٔ خبر: 6999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته ایمنی انجام مي‌شود

برگزاری همایش هفته ایمنی برای کودکان در قزوین

هفته ایمنی کودکان در راه ها اداره کل راه و شهرسازی قزوین به مناسبت هفته ایمنی فردا همایشی را به منظور ارائه برنامه‌های خود در خصوص ایمنی راه ها در سال جاری با حضور دانش آموزان و مدیران استان برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: اداره کل قصد دارد فردا ۲۰ اردیبهشت ماه همایشی را به مناسبت هفته ایمنی در کشور در سالن کوثر این استان برگزار کند.

دانش آموزان ۱۰ مدرسه دخترانه به همراه معلمان خود، مدیرکل راه و شهرسازی قزوین، فرمانده پلیس راه و همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش حضور یافته و هریک طرح های خود برای افزایش ایمنی در سطح جاده و راه‌ها در سال ۹۴ را برای حضار اعلام خواهند کرد.

امضای بیانیه کودکان از سوی دانش آموزان، مربیان و مدیران استان از دیگر برنامه های اجرایی در این همایش خواهد بود.

زیوربیگم هاشمی در ادامه افزود: برگزاری زنگ انشا به وسیله مدیر کل راه و شهرسازی استان از دیگر برنامه های این اداره در ۲۱ اردیبهشت ماه است که دانش آموزان در آن انشایی را در خصوص مسئله ایمنی راه می‌نویسند که در پایان نیز اداره کل به انشاهای منتخب جایزه اعطا خواهد کرد.

هاشمی همچنین اعلام کرد که این اداره برای روز ۲۲ نیز برنامه دیگری را تحت عنوان بازدید از راهدارخانه تدارک دیده است که دانش آموزان ۳ مدرسه دخترانه بتوانند از این بخش دیدن کرده و با نحوه عملکرد اداره کل به ویژه راهدارخانه و مأموران آن آشنا شوند.

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قزوین افزود که این اداره در بیانیه ای از دانش آموزان سطح استان تقاضا کرده است تا عکس هایی را در رابطه با بحث ایمنی راه ها گرفته و برای اداره ارسال کنند تا تصویرهای منتخب در سایت رسمی اداره کل انتشار یافته و در معرض دید عموم قرار گیرد.

نظر شما