شناسهٔ خبر: 70012 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل خبر داد :

روكش آسفالت محور روستايي گلوگاه - فیروزجا بابل

غلطک رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل از عمليات بهسازي و آسفالت محور روستايي " گلوگاه - فیروزجاء" اين شهرستان به طول ۳کيلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، یاسر ابراهیمی ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت : شهرستان بابل از جمله شهرستانهايي است كه به لحاظ شرايط جغرافيايي منطقه و تعدد روستاها در آن  جز محورهاي پر رفت و آمد بوده ، لذا ايمن سازي و بهسازي راههاي ارتباطي اين شهرستان از جمله فعاليتهاي مهم اين اداره است.

وي تصريح کرد : اين اداره در راستاي برنامه ها و اهداف خود در زمينه بهسازي و ايمن سازي راههاي تحت پوشش خود اقدامات گسترده‌اي را در دستور كار خود داشته كه از جمله آنها مي توان به عمليات بهسازي و روكش آسفالت محور روستايي " گلوگاه -  فیروزجاء " اين شهرستان به طول سه کيلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل در ادامه به دیگر اقدامات این اداره در خصوص ایمن سازی و بهسازی راه های روستایی اشاره و تصریح کرد: اجرای عملیات بهسازی و ایمن‌سازی محور هتکه پشت ، نقیب کلا و تراجیکلا نیز با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال از دیگر اقدامات این اداره در ماه‌های اخیر بود.

ابراهیمی اظهار داشت : از۷۸۴۳ كيلومتر راه روستايي موجود در مازندران، مقدار  ۱۰۲۰ كيلومتر در شهرستان بابل واقع شده است.