شناسهٔ خبر: 70079 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اصلاح شیب شیروانی تقاطع قلعه پسیجان شهرستان شازند انجام شد

لکه گیری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان شازند گفت: عملیات اصلاح شیب شیروانی و ترانشه‌برداری تقاطع پسیجان شهرستان شازند انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، علیرضا اصغری با اشاره به پروژه‌های راهداری اجرا شده در شهرستان شازند، بیان کرد: عملیات اصلاح شیب شیروانی و پرتگاه، ترانشه‌برداری و تعریض شانه تقاطع قلعه پسیجان، حدفاصل کیلومتر ۲۰  محور شازند به خمین به طول یک کیلومتر و ۲۰۰ متر به صورت امانی و با تمام امکانات راهداری به مدت ۱۰ روز توسط راهداران شهرستان انجام شد.

وی افزود: خط کشی ۳۴ کیلومتر از محورهای شریانی اراک- بروجرد در حوزه شهرستان شازند دو راهی شازند به سمت توره و دوراهی به سمت شهرستان شازند به صورت پیمانی و امکانات راهداری انجام گرفت.

مصرف ۲۰۰ تن آسفالت در لکه گیری محورهای فرعی و روستایی

اصغری با اشاره به لکه‌گیری محورهای فرعی و روستایی بخش زالیان وبخش سربند با آسفالت گرم به میزان ۲۰۰ تن به صورت امانی، اضافه کرد: علایم راهنمایی شامل ۱۵ عدد جهت‌نما، ۳۶ عدد مسیرنما و ۱۸ عدد تابلوی خطرنمای پل در حد فاصل روستای البرز تا حمریان و شازند به تحت محل که یکی از محورهای پر خطر در شب شهرستان به شمار می‌رود، نصب شد.