شناسهٔ خبر: 70149 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی راهداری لرستان در جمع سرآمدان روابط عمومی ایران

لوح تقدیرنامه تعهد به سرآمدی هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران به روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، در هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی که با تاکید بر توانمندسازی روابط عمومی برای عملکرد مطلوب‌تر در جنگ رسانه‌ای در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان موفق به دریافت تقدیرنامه تعهد به سرآمدی گردید و به‌طور ویژه از سرکار خانم سحر بابایی‌راد مدیر این روابط عمومی تقدیر بعمل آمد.

براساس این گزارش، هوشمند سفیدی دبیر آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران در این مراسم گفت: پیام سرآمدی روابط عمومی؛ پویایی، پذیرش اصلاح و ضرورت حرکت به جلو است و این در گرو بهینه‌کاوی و ارزیابی مستمر عملکرد و بهرهگیری از فناوری‌های نوین ارتباطی ممکن خواهد بود.

سفیدی افزود: امروز کشور ما در جنگ رسانه‌ای قرار دارد و در چنین وضعیتی روابط عمومی‌ها در موضع پدافند غیرعامل باید از یکسو ارتباط خود را با مردم حفظ و از سوی دیگر با دیپلماسی فعال، آمادگی خود را برای مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن مضاعف نمایند.

علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما و تعدادی از پیشکسوتان روابط عمومی نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداختند.

در بخش پایانی این مراسم تقدیرنامه تعهد به سرآمدی به روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اهدا  شد.

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در یکسال اخیر موفق به کسب عناوین مختلف ملی شده است که از جمله آن می‌توان به کسب عنوان برتر پانزدهمین  جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران و تندیس کریستال چهارمین جشنواره تبلیغات ایران اشاره کرد.