شناسهٔ خبر: 70225 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار ايلام در سخنان پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه شهر مهران:

كارهاي بزرگي در حوزه راهسازي در استان انجام شده و كارهاي بزرگ‌تری نيز در دست اجرا است

میزخدمت سليماني دشتكي استاندار ايلام ضمن بازديد از فعاليت‌هاي راه سازي محور ايلام- مهران و پايانه مرزي و حضور در ميز خدمت تشكيل شده در مسجد جامع شهر مهران، در سخنان قبل از خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر از كارهاي بزرگ انجام شده در حوزه راه گفت و از برنامه‌هاي آينده اين حوزه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان ايلام, استاندار ايلام در اين سخنان گفت: ازاربعين  سال گذشته تا كنون كارهاي عظيمي در حوزه راه سازي محور ايلام – مهران به انجام رسيده  كه از مهمترين آنها حفاري تونل ۷۴۰ متري در اين مدت و پيشرفت مناسب حفاري تونل ۸۴۰ متري در مدت كوتاه است.

وي خاطر نشان كرد: در مجموع پيشرفت راه سازي در اين مدت مناسب بوده و هم اكنون نيز راه و شهرسازي استان و پيمانكاران مشغول فعاليت هستند تا اربعين امسال بخش قابل توجه بزرگراه مهران زير بار ترافيك قرار گيرد.

سليماني دشتكي به  پروژه هاي بزرگ ديگر حوزه راه  ساير محورهاي استان اشاره كرد و به تاثير تونل بزرگ كبير كوه، بزرگراه مهران- دهلران- انديمشك و آزاد راه پل زال- دهلران – مرز چيلات  بر تردد در مرز بين امللي مهران پرداخت و افزود: حفاري تونل كبير كوه امسال به پايان مي رسد و قسمتهايي از دهلران به انديمشك در حال تبديل به بزرگراه است و ضمن اينكه فراخوان جذب سرمايه گذار براي طرح هاي بزرگراه مهران- دهلران- انديمشك و همچنين آزاد راه پل زال – دهلران – مرز چيلات و در نهايت نجف اشرف در دست مناقصه است.

در اين بازديد كاظمي مديركل راه و شهرسازي استان  ضمن همراهي استاندار ايلام و ارائه گزارش فعاليتهاي اين اداره كل در زمينه راه سازي استان در ميز خدمت شهر مسجد جامع شهر مهران حضور يافت و به بررسي مسائل و درخواستهاي مردم مهران پرداخت.