شناسهٔ خبر: 70227 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقاء ایمنی جاده ها صورت پذيرفت ؛

نشست مشترك مسؤلان راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با فرماندهي پليس راه استان

جلسه پلیس نشست مشترك مسئولان اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با فرماندهی پليس راه برای تعامل و برنامه ريزي برای ارتقای ایمنی جاده های این استان در محل اين اداره كل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، عباسعلی نجفی در اين نشست ، ضمن تشكر و قدرداني از حضور پر رنگ ماموران پليس راه در سطح محورهاي مواصلاتي ، هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی در جهت ارتقای ایمنی محورهای استان برشمرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن اشاره به حضور به موقع راهداران و پليس راه در مواقع حساس در محورهاي استان خاطر نشان كرد : ما بايد با حضور به موقع و به جا خود ، از بروز حوادث ناگوار در محورهاي استان جلوگيري نماييم.

نجفی ادامه داد : تعامل و همدلي همه دستگاهها علي الخصوص راهداری و حمل و نقل جاده ای و پليس راه مي تواند عامل مهمي براي برقراري ترددي ايمن و روان در شرايط حساس باشد.

سرهنگ علیرضا قدمی نیز در این نشست ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی راهداران در سطح جاده ها عنوان کرد : راهداران در جاده ها سفیران آرامش هستند و این حضورشان خاصه در زمان بحران می تواند امنیت و آسایش را به کاربران جاده ای انتقال دهد.

فرمانده پلیس راه استان در ادامه ايمن سازي محورها را در قالب اجرای خط کشی ، نصب انواع علائم ، نیوجرسی و ... ضروري برشمرد و عنوان كرد: پيشگيري هميشه عامل مهمي در كاهش حوادث و اتفاقات غير مترقبه بوده ، از اين رو مي توان با تعامل و يك برنامه ريزي دقيق محورهاي پرترافيك استان را ايمن و آرام نمود .

گفتني است در این نشست مواردی از جمله برنامه ریزی در جهت ارتقاء ایمنی ، اصلاح و تعدیل سرعت در محورساری _ آمل ، به روز رسانی نقاط پر حادثه ، کنترل اضافه تناژ ، ساماندهی وانت بارهای فاقد کارت هوشمند ، برقراری گشتهای نامحسوس در محور هراز مطرح و تصمیماتی در خصوص اجرای آنها مصوب شد.