شناسهٔ خبر: 70253 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری كلاس آموزشي قضايي توسط راه و شهرسازي استان ايلام

کلاس كلاس آموزشي قضايي براي كاركنان يگان حفاظت از اراضي سازمان ملي زمين و مسكن اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازي استان ايلام, در اين كلاس آموزشي كاركنان يگان حفاضت از اراضي اين اداره كل با آخرين دستورالعمل‌هاي قضايي ونحوه حفاظت از اراضي و شيوه برخورد با متخلفين با حفظ حقوق شهروندي آشنا شدند.

 بنا بر اين گزارش شهبازي معاون دادستان استان كه به عنوان مدرس در اين كلاس آموزشي حضور داشت بر استعلام از راه و شهرسازي استان در هر گونه نقل و انتقال املاك تاكيد كرد و افزود: دستگاه قضا با هرگونه سوء استفاده از بيت المال و تصرف اراضي برخورد خواهد كرد و به دارندگان ماشين آلات خاكبرداري و حمل و نقل توصيه كرد كه هرگز در زمين‌هاي ملي و دولتي براي اشخاص متصرف اقدام به خاكبرداري و حمل مصالح نكنند چرا كه منجر به توقيف خودروهاي مربوطه خواهد شد.

معاون دادستان استان اقدامات يگان حفاظت از راه و شهرسازي استان را در حفظ بيت المال را قابل تقدير دانست و از اين يگان خواست تا بيش از پيش با هماهنگي دستگاه قضاء ونيروي انتظامي با حفظ حقوق شهروندي و رعايت قوانين در جهت حفاظت از اراضي ملي و دولتي اقدام و با هر گونه تصرف در اين زمينه برخورد نمايد.