شناسهٔ خبر: 70264 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی فارس؛

عملیات احداث قطعه اول بزرگراه محور صفاشهر- بوانات با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد

کلنگ زنی مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات احداث قطعه اول بزرگراه محور صفاشهر – بوانات به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس, فیروز تکاور گفت: این پروژه  محور صفاشهر – بوانات که یکی از محورهای پر ترافیک و پر تردد این استان است با پیگیریهای نماینده مردم آباده – بوانات در مجلس شورای اسلامی ردیف بودجه ملی گرفت.

وی تصریح کرد: طول کل پروژه ۴۵ کیلومتر است که مطالعه کل محور بطور کامل انجام شده و در برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: برنامه این اداره کل در خصوص این پروژه این است که ۱۰ کیلومتر از صفاشهر به بوانات و ۱۰ کیلومتر هم از بوانات به سمت صفاشهر همزمان آغاز شود.

تکاور خاطر نشان ساخت ۲۵ کیلومتر باقیمانده از این محور نیز به زودی به مناقصه خواهد رفت تا کل ۴۵ کیلومتر از این محور در دست عملیات احداث بزرگراه قرار گیرد.

وی  اضافه کرد: در همین منطقه از مزایجان به کره ای هم مطالعات آن به پایان رسیده و طرح آن نیز تهیه گردیده و به زودی ۱۰ کیلومتر از مسیر مزایجان به کره ای نیز عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.