شناسهٔ خبر: 70267 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه مدیرکل هواشناسی استان گیلان با فرماندار لاهیجان

فرماندار لاهیجان مدیر کل هواشناسی گیلان در گفت‌وگو با فرماندار لاهیجان از قدمت ایستگاه هواشناسی این شهر و اهمیت این داده‌ها برای محققان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان گیلان, محمد دادرس با اشاره  به سیاست‌های سازمان هواشناسی و برنامه بلند مدت هواشناسی استان برای گسترش شبکه ایستگاهی در استان گیلان و از جمله شهرستان لاهیجان مطالبی را بیان کرد.

دادرس از فعالیت‌ها و خدمات هواشناسی در سال‌های اخیر درمورد پیش‌بینی‌های هواشناسی وخدمات ارائه شده به کاربران در سامانه تهک و همچنین شرکت کارشناسان این اداره کل در جلسات کشاورزی، منابع ومصارف آب، مدیریت بحران وسایر کار گروههای که در سطح استان حائز اهمیت می باشد به موارد مهمی اشاره کرد.

فرماندار لاهیجان هواشناسی را از نیازهای لاینفک جامعه امروز عنوان کرد و  گفت: اینکه بدون اطلاعات هواشناسی در دنیای امروز هیچگونه تصمیم گیری و برنامه ریزی منتج به نتیجه مطلوب نخواهد شد, پیشرفت هواشناسی در سالهای اخیر را بسیار ملموس عنوان کرد و از حضور هواشناسی استان در عرصه های مختلف چه از لحاظ کمک به دستگاه‌های اجرائی و اطلاع رسانی‌های متنوع در رسانه‌های مختلف صوتی وتصویری و شبکه‌های اجتماعی تشکر کرد.

غضنفری ضمن تقدیر از رضا مؤید ناصری رئیس ایستگاه هواشناسی لاهیجان که در جلسه حضور داشت از توجه بیشتر فرمانداری این شهرستان به ارتقاء جایگاه هواشناسی در این شهرستان خبر داد و از اطلاع رسانی به موقع هواشناسی استان وشهرستان به مسؤلان این شهرستان از جمله فرمانداری برای اخذ تصمیمات مناسب برای مدیریت بحرانهای هواشناسی در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی قدر دانی کرد.

برچسب‌ها: