شناسهٔ خبر: 70277 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقای ایمنی راهها صورت گرفت؛

اجرای طرح اصلاح شانه راه‌های شهرستان چاراویماق آذربایجان شرقی

لكه گيري و شانه سازي راه سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای چاراویماق گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای، طرح اصلاح و تعریض شانه راه در محور قره آغاج- سه راهى قويون قشلاقى محدوده آزاد راه پیامبر اعظم اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی, عبدالرضا جباری اظهار داشت: این طرح در راستای شناسایی و رفع نقاط حادثه‌ساز به‌صورت امانی و با بهره‌مندی از عوامل فنی و ماشین‌آلات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از نیمه دوم تير ‌ماه امسال آغاز شده است.

وی درادامه بازه زمانی اتمام پروژه را ٤٥ روزه و تا پایان مرداد ماه ٩٨ برآورد و تصریح کرد: طول مسیر این طرح امانی، چهار کیلومتر است که به‌صورت رفت ‌وبرگشت در طرفین راه اجرا مى شود.

جبارى خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح اصلاح و تعریض شانه راه در اين محور، افزون بر پنج ‌دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین شامل گریدر، لودر، کمپرسی ، و ...به همراه اپراتورهای مربوطه، به‌طور تمام‌وقت به فعالیت مشغول هستند.

سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای چاراویماق درپایان اشاره کرد: برقراری ارتفاع شانه احداثی را متغیر و بین یک تا سه متر برآورد کرد و توضیح داد : با توجه به ارتفاع شانه احداثی که از میزان قابل‌توجهی برخوردار است جهت بارریزی از مصالح رود خانه اى استفاده می‌شود.