شناسهٔ خبر: 70340 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

امام جمعه اروميه: با استفاده از ظرفيت‎های استانی، فرودگاه اروميه رونق يابد

فرودگاه ارومیه در ديدار مسئولان فرودگاه اروميه با نماينده ولی فقيه استان و امام جمعه اروميه، حجت الاسلام قريشی با اشاره به وجود ظرفيت‎های خوب استانی گفت: با افزايش ارتباطات و تعاملات بايد برای افزايش پرواز و رونق فرودگاه اروميه اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام قریشی در سخنان خود با اشاره به اینکه مسئله تقوا در قرآن کریم به دفعات اشاره شده است، گفت: تقوی الهی مسئولان در سرنوشت مردم تاثیرگذار است و اگر مدیران و زیرمجموعه آنها کارهای خود را بر اساس تقوا و خدا ترسی پیشه کنند مدیریت موفقی با رنگ و بوی خدایی خواهند داشت .

وی با اشاره به وضعیت پروازها گفت: یکی از مسائلی که جا دارد در فرودگاه‎های استان به آن توجه ویژه شود سر و سامان دادن وضعیت پروازها، افزایش پروازها و برقراری پروازهای در زمان مناسب‎تر است تا موجب خدمت رسانی بهتر و رضایت مردم استان شود.

ولی فقیه استان و امام جمعه ارومیه افزود: با استفاده از ظرفیت‎های استانی و افزایش ارتباطات و تعاملات بیشتر با مقامات استانی، می‎توان وضعیت فرودگاه را به شرایط مطلوب‎تری رساند و در این جهت دفتر نمایندگی ولی فقیه نیز آمادگی هر گونه همکاری را دارد .

در ادامه مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی همزمانی حضور خود در این سمت و توفیق میزبانی زائران خانه خدا را به فال نیک گرفت و گفت: تلاش می‎کنیم با کمک دیگر ارگان‎های مستقر در فرودگاه همچون سپاه حفاظت هواپیمایی استان، پلیس فرودگاه‎های استان و همچنین سایر ارگان‎های دخیل در عملیات حج میزبان خوبی برای زائران گرامی باشیم و امور آنها با سرعت و سهولت انجام شود.

محمدعلی نائل قراملکی با اشاره به جمعیت استان و تجهیزات، تاسیسات زیرساختی و سامانه‎های کمک ناوبری مناسب موجود در فرودگاه ارومیه افزود: تلاش خواهیم کرد با ایجاد رقابت سالم در بین شرکت‎های هواپیمایی شاهد افزایش پرواز از این فرودگاه باشیم.

گفتنی است؛ این دیدار 5 مرداد و با حضور عوامل فرودگاهی شامل معاون عمليات هوانوردي، رئيس اداره حراست، امام جماعت فرودگاه، فرمانده سپاه حفاظت هواپيمايي استان و جانشين فرمانده پليس فرودگاه‎هاي استان انجام شد.