شناسهٔ خبر: 70393 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس راهداری و حمل و نقل جاده ای بهشهر خبر داد :

عملیات روكش آسفالت در محور پاسند - غریب‌محله بهشهر

آسفالت راه روستایی رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهشهر از عمليات روكش آسفالت در محور ارتباطي "پاسند - غریب محله" با اعتباري بالغ بر ۹ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، جلال کاظمی ضمن اعلام اين خبر گفت: راه ساخته شده و تحت بهره برداري با گذشت زمان و با توجه به شرايط جوي و طبيعي، حجم رفت و آمد، بارهاي وارده و مشخصات فني و اجرائي اوليه، نياز به نگهداري و رفع خرابي داشته بنابراين ضرورت دارد با آغاز بهره برداري از هر راهي عمليات نگهداري نيز بصورت مستمر در تمام مدت  به انجام رسد تا ضمن افزايش عمر راه از متلاشي شدن و خرابي زودرس آن جلوگيري شود.

وي تصريح کرد: از اين رو اين اداره در راستاي برنامه ها و اهداف خود در زمينه حفظ و نگهداري رويه راه‌هاي تحت پوشش خود اقدامات گسترده‌اي را در دستور كار خود داشته كه از جمله آنها مي‌توان به عمليات روكش آسفالت محور ارتباطي " پاسند - غریب محله" به طول ۵/۳ کیلومتر با اعتباري بالغ بر ۹ میلیارد ريال خبر داد.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهشهر خاطر نشان ساخت: نصب انواع علائم، اجرای خط کشی ، پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها ، نصب جداکننده های میانی ، لکه گیری و شانه سازی از دیگر اقدامات ایمن سازی این اداره بوده که به طور مستمردر حال اجراست.

گفتنی است: محور " پاسند- غریب‌محله " جز  محورهای گردشگری  و پر تردد شهرستان بهشهر بوده و روستاهای زیادی در حاشیه آن قرار دارد.