شناسهٔ خبر: 70426 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

نشست هم‌اندیشی مسائل مربوط به آزادراه‌ها برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مسائل آزادراهی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی نشست هم‌اندیشی مسائل مربوط به آزادراه‌ها روز دوشنبه با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست هم‌اندیشی مسائل مربوط به آزادراه‌ها روز دوشنبه، هفتم مردادماه با حضور امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر راه و شهرسازی، مهدی حيدری، مديركل دفتر جذب سرمايه و تجهيز منابع این وزارتخانه و جمعی از مدیران و مسئولان شرکت‌های آزادراهی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

مدیران شرکت‌های آزادراهی در بخشی از این جلسه فرصت یافتند تا برخی از مهم‌ترین مشکلات خود را مطرح و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی پیرامون این موارد بحث و بررسی کنند.

تاخیر در اعلام نرخ عوارض آزادراهی، مشکلات مالیاتی، ضرورت پرداخت قسمتی از جریمه‌های راهنمایی و رانندگی به آزادراه‌ها، مسائل مربوط به عملیاتی شدن سیستم پرداخت الکترونیکی عوارض، فرار ترافیک، موارد مرتبط با تبصره پنج قانون مشارکت، دخالت‌های نهادهای غیرمسوول در اخذ یا تعیین عوارض و افزایش هزینه‌های ساخت، نگهداری و راهداری سالانه آزادراه‌ها از جمله مواردی بود که مدیران شرکت‌های آزادراهی در حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به آن پرداختند.