شناسهٔ خبر: 70469 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

افزایش سرعت تخلیه کشتی‌های کالاهای اساسی از بندر چابهار/ تخلیه کشتی کانتینری در کمتر از یک روز

تخلیه کشتی حسین شهدادی گفت: در راستای افزایش کیفیت خدمات بندری، به دنبال سرعت تخلیه و بارگیری کشتی‌ها به‌ویژه کشتی‌های حامل کالاهای اساسی در بندر چابهار هستیم.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین شهدادی در خصوص عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار بیان کرد: کشتی «بهداد» حامل کالای اساسی گندم، در بندر شهید بهشتی چابهار پهلوگیری کرد.

وی افزود: کشتی یادشده به‌صورت کاپوتاژ از بندر امام خمینی(ره) به مقصد بندر شهید بهشتی چابهار بارگیری شده است.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: بنادر ایران نقش مهمی در تأمین کالاهای اساسی مردم دارند و بندر اقیانوسی چابهار نیز از این حیث مستثنی نیست.

شهدادی در ادامه افزود: در راستای افزایش کیفیت خدمات بندری، به دنبال سرعت تخلیه و بارگیری کشتی‌ها به‌ویژه کشتی‌های حامل کالاهای اساسی در بندر چابهار هستیم تا موجب افزایش رضایت صاحبان بار و کالا باشیم.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی با اشاره به اهمیت ایمنی و سرعت تخلیه کشتی‌ها، گفت: با توجه به نقش پررنگ کالاهای اساسی در زندگی مردم، اگر تخلیه این کالاها با سرعت مناسب انجام و به‌سوی بازارهای هدف در داخل کشور روانه شود، مانع از افزایش قیمت می‌شود.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در راستای سرعت تخلیه کالا، عملیات تخلیه کشتی کانتینری وارداتی که محتوی کالای اساسی لاستیک خودرو بود در کمتر از یک روز انجام شد.