شناسهٔ خبر: 70529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایمن‌سازی ابنیه فنی تعریض شده در محور دامغان – معلمان- جندق

عرب معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از ایمن‌سازی ابنیه فنی تعریض شده در محور دامغان – معلمان- جندق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان, محمدرضا عرب احمدی اظهار داشت : ابنیه فنی راه ها از قسمتهای مهم و موثر در زمینه ایمنی جاده ها می باشد و براین اساس به منظور کنترل میزان خسارت تصادفات و جلوگیری از صدمات باید اقدامات جدی و موثری را نسبت به ایمنی ابنیه فنی صورت داد .

وی افزود: یکی از فعالیت‌های مهم کارشناسان حوزه راهداری بازرسی فنی و مداوم ابنیه فنی واقع در جاده‌ها و  نگهداری بهینه از این سازه‌ها برای حصول اطمینان از ایمنی سازه ای آنها است.

عرب احمدی گفت: بدین منظور ایمن‌سازی ۲۵ پل در محور دامغان – معلمان – جندق که قبلا تعریض شده بود با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان تکمیل شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در پایان افزود: پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها از حساسیت زیادی برخوردار بوده که عدم توجه به ایمن سازی و نگهداری آن  خسارات زیادی در پی خواهد داشت  ، بر این مبنا  بهسازی و نگهداری ایمنی پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها در اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان است.