شناسهٔ خبر: 70530 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری با مدیر خانه مطبوعات خراسان شمالی

خانه مطبوعات مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دیدار با مدیر خانه مطبوعات خراسان شمالی گفت: به یقین رسانه‌ها می‌توانند به دستگاه‌های اجرایی کمک کنند تا خدمات بهتری به مردم داده شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، منصور فخاران در این نشست، رسانه را ظرفیتی برای کمک به توسعه عنوان کرد و اظهار داشت: با کمک رسانه می‌توان زمینه خدمات بهتر به مردم و افزایش رضایت جامعه هدف را فراهم کرد و خوشبختانه در خراسان شمالی، رسانه‌ها ارتباط خوب و مناسبی با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای دارند.

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان داشت: رویکرد ما در فعالیت رسانه ای و اطلاع رسانی، شفاف سازی و بیان واقعیت ها به مخاطبان است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان شمالی نیز در اين نشست با ابراز خرسندی از اینکه فضای خوبی برای ارتباط این اداره کل و رسانه‌ها وجود دارد گفت: توانسته‌ایم از ظرفیت رسانه‌های استان برای بیان خدمات دولت به مردم در حوزه راهداری و حمل و نقل به خوبی استفاده کنیم و رسانه ها همواره در کنار ما بوده اند.

علی اصغر بدیعی مقدم خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به مخاطبان و شنیدن مشکلات و انتقادها در کنار رسانه ها هستیم و آمادگی داریم تا در هر زمان، از ظرفیت مطبوعات برای اطلاع رسانی بهره ببریم.

علی خادمی، مدیرخانه مطبوعات خراسان شمالی هم حضور مشاور رياست و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان را نشان از توجه او به جایگاه رسانه ها و مطبوعات عنوان کرد و از این نگاه تقدیر کرد.

مشاور رياست  و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این نشست از علی خادمی، مدیرخانه مطبوعات خراسان شمالی بااهداء لوح سپاس تشکر کرد.