شناسهٔ خبر: 70540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد

بازدید راه شمال با هدف بررسی روند اجرایی باقیمانده آزادراه رشت- قزوین، جلسه ای با حضور الماسی مشاور دکتر نوبخت، مجری پروژه و مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در شهرستان رودبار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان، دراین جلسه مشاور طرح با اشاره به حجم اجرایی عملیات پروژه گفت: باقیمانده آزادراه رشت- قزوین به طول هشت کیلومتر که دارای هفت دستگاه پل خاص به طول ۱۷۰۰ متر و چهار دستگاه تونل به طول ۲۸۳۱ متر می باشد که با اجرای این طرح مشکلات ترافیکی محدوده رودبار و منجیل برطرف می شود ونقش بسزایی در کاهش ترافیک و مدت زمان سفر به مرکز استان را داراست.

پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان نیزدر ادامه با توجه به حساسیت این پروژه از نظر زمان واجرا گفت: باید بگونه ای برنامه ریزی شود تا در کوتاه ترین زمان با عبور از مشکلات اجرایی بتوانیم این پروژه را در مدت تعیین شده به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن این پروژه قطعا مشکلاتی برای مردم منطقه ایجاد می کند از صبر وشکیایی مردم تقدیر وتشکر کرد وافزود: انتظار می رود مردم این منطقه دولت را در اجرای این پروژه ملی یاری نمایند تا دراسرع وقت این پروزه نیز تکمیل وبه بهره برداری برسد.