شناسهٔ خبر: 7056 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال جاری انجام خواهد گرفت

بهره‌برداری از پروژه چهارخطه محور یاسوج - شیراز

وزیر راه و شهرسازی در افتتاح محور چهارخطه حسن آباد به رباط کریم معاون ساخت و توسعه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تأمین اعتبار پروژه چهارخطه محور یاسوج - شیراز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد، شیرمحمد راستا با تشریح عملیات انجام شده در باند دوم جاده یاسوج - شیراز، بیان کرد: طول این مسیر ۱۸ کیلومتر است که کل اعتبار آن ۳۷ هزار و ۸۳۰ میلیون ریال برآورد شده است ولی در حال حاضر اعتبار تخصیص یافته و هزینه شده آن ۲۶ هزار و ۳۱ میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

وی افزود: این پروژه درچهار قطعه به دست پیمانکار سپرده شده که قطعه اول آن به طول ۵ کیلومتر به بهره برداری رسیده است و سه قطعه دیگر به ترتیب به طول پنج ، پنج و سه کیلومتر در دست اجراست.

راستا درباره پیشرفت فیزیکی این محور گفت: سه کیلومتر از قطعه دوم زیر بار ترافیک است و دو کیلومتر دیگر آن تا یک ماه آینده به بهرداری خواهد رسید.

معاون ساخت و توسعه راه و شهرسازی اضافه کرد: در صورت تأمین اعتبار تا سه ماه آینده قطعه سوم به طول پنج کیلومتر و قطعه چهارم نیز به طول سه کیلومتر به بهره برداری خواهند رسید.

نظر شما