شناسهٔ خبر: 70611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی ۵۹ پرونده در کمیته فنی راه و شهرسازی خراسان شمالی

جلسه بجنورد ۵۹ پرونده در کمیته فنی شهرهای بجنورد،آشخانه و اسفراین در راه و شهرسازی خراسان شمالی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی, معاون شهرسازی و معماری این اداره کل از جزئیات برگزاری کمیته فنی شهرهای بجنورد ،آشخانه و اسفراین در اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد.

روزبه دادجو بیان داشت: این جلسات برای بررسی پرونده ها با حضور نمایندگان شهرداری و شورای شهر هر کدام از شهرها  و نمایندگان دستگاه های عضو در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد.

وی در خصوص تعداد پرونده ها و موضو عات مطرح شده در کمیته فنی شهر بجنورد اظهار داشت: تعداد ۲۷ پرونده در خصوص تغییر محور فنی گذر ۱۶ متری جنوب فرودگاه - حاشیه خندق بررسی شد و با توجه به بازدید صورت گرفته از طرف اعضای محترم کمیته فنی ، مساحت اضافه عرض ایجاد شده در وضع موجود و همچنین ساخت و سازهای صورت گرفته مورد بررسی و تبادل نظر قرارگرفت.

 دادجو افزود:در کمیته فنی شهر آشخانه نیز ۸ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که در این جلسه جهت ۲ پرونده رای قطعی صادر و تعداد ۶ پرونده نیز به کمیسیون ماده ۵ احاله شد.

وی گفت : اهم موضوعات مطرح شده در کمیته فنی شهر آشخانه شامل تغییر کاربری ،افزایش بنا و مجوز احداث بنا بود و همچنین در خصوص پارکینگهای عمومی نیز بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد شهرداری گزارشی از وضعیت حساب پارکینگهای عمومی و پروژه های در دست احداث پارکینگهای عمومی ارائه دهد.

در ادامه معاون معماری و شهرسازی راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: به منظور تعامل راه و شهرسازی با شهرداری های استان و نیاز به بازدید میدانی از برخی پرونده ها جلسه کمیته فنی اسفراین در محل شهرداری اسفراین برگزار گردید،در این جلسه تعداد ۲۴ پرونده مطرح که شامل تقاضاهای تغییر کاربری، صدور پروانه ساخت ، تعیین محور فنی است.