شناسهٔ خبر: 70613 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشارکت گسترده راهداران استان سمنان در برگزاری مراسم اربعین حسینی

احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان سمنان از آمادگی کامل راهداران استان برای خدمات رسانی به زائران حرم حسینی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان سمنان، احسان منصورکیایی با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی کربلا در روز اربعین، از دیرباز در میان شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) اهمیت بسزایی داشته افزود: شاغلین راهداری و حمل ونقل جاده ای استان نیز به منظور خدمت رسانی به زائرین و ادای دین به سرور و سالار شهیدان با بهره مندی از حداکثر توان خود آماده ارائه  خدمات به زائران حرم مطهر امام حسین ( ع) هستند.

رئیس کمیته حمل و نقل وسوخت ستاد اربعین استان سمنان با اشاره به اهمیت تامین ایمنی سفر و ارتقای خدمات زائرین افزود : ۱۵۰ دستگاه ناوگان مسافربري جاده ای با كمترين هزينه براي اعزام زائرين اختصاص یافته و کليه تمهيدات لازم برای تردد ايمن زائران اربعين حسينی درحال برنامه ریزی است .همچنین درصورت نیاز ، آمادگی کامل برای تامین ناوگان مورد نظر از استانهای همجوار نیز وجود دارد.

وی در ادامه افزود: تمامی پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و ادارات شهرستان با بهره مندی از امکانات موجود  تمام توان خود را برای ارائه سفری ایمن به زائران به‌کار خواهند گرفت.

منصورکیایی ضمن تشکر از همکاری صنوف حمل ونقل جاده ای افزود  : برگزاری جلسات پیرامون موضوعات مرتبط با انجمن های مسافری استان وتاکید بر بکارگیری تمام توان وامکانات تشکلهای صنفی ، اعزام ناوگان ورانندگان تحت پوشش به مرز تعیین شده برای جابه جایی زوار و هماهنگی برای تشکیل جلسه های توجیهی برای رانندگان وسائط نقلیه عمومی وتاکید بررعایت قوانین راهنمایی ورانندگی وداشتن تجهیزات ایمنی با همکاری پلیس راه استان در حال انجام است.