شناسهٔ خبر: 70628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین به درخواست‌های مردمی در سامانه سامد

حق لطفي مسعود حق لطفی ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۴ مرداد ۹۸ جهت پاسخگویی به تماس های تلفنی مردم گرامی استان در مرکز سامانه سامد حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۴ مرداد ۹۸ برای پاسخگویی به تماس‌های تلفنی مردم گرامی استان در مرکز سامانه سامد حضور دارند.

لذا مردم شریف استان می توانند با ارائه کد ملی با سامانه تلفنی ۱۱۱ تماس حاصل کرده و ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از این اداره کل مطرح کنند.

همچنین با مراجعه به سایت  www.saamad.ir  نیز می توان ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین را در سامانه سامد ثبت نموده و با کدملی ثبت شده در سامانه، مورد مربوطه را پیگیری نمایند.

تماس گیرندگانی که مایل به پیگیری مطالب مورد نظر خود هستند، پس از بیان موضوع با کارشناس سامانه، کد پیگیری دریافت کرده و به تناسب موضوع مطروحه، مدتی بعد، ضمن تماس با ۱۱۱ و ارائه کد پیگیری، پاسخ دستگاه مربوطه به مشکل خود را دریافت خواهند کرد. همچنین افرادی که شکایات را از طریق سایت ثبت نموده اند می توانند با وارد نمودن کد ملی ثبت شده در سامانه، از تب پیگیری مورد، مورد خود را پیگیری نمایند.