شناسهٔ خبر: 70706 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی ۳۷ طرح در نخستین جلسه کارگروه زیربنایی آذربایجان غربی

جلسه ارومیه با حضور استاندار آذربایجان غربی، نخستین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان برگزار و برای ۳۷ طرح بررسی و تصمیم گیری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجان غربی، با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، نخستین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان برگزار و در نخستین جلسه ۳۷ طرح ارائه، بررسی و تصمیم گیری شد.

استاندار آذربایجان‌غربی در این جلسه با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی برای توسعه استان، باید مدافع و حامی سرمایه‌گذاران باشند، گفت: دستگاه‌های اجرایی و دولتی برای اجرای دقیق طرح‌های مورد نظر با هم همکاری لازم را داشته باشند تا روند امور تسریع یابد.

محمدمهدی شهریاری با اشاره به اینکه باید هماهنگی و همدلی مناسبی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت جذب سرمایه گذاری وجود داشته باشد، بیان کرد: باید حمایت‌های لازم از سرمایه‌‌گذاران در حوزه‌های مختلف در استان انجام شود .

مديركل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: بیش از ۳۰ طرح در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری، خدماتی، نمایشگاهی، نیروگاه خورشیدی و دامداری برای بررسی به کارگروه امور زیربنایی این استان ارسال شده است.

ابراهيم مبارک‌قدم ادامه داد: این کارگروه ۲۱ عضو اصلی و ۱۷ عضو متغیر دارد با ۳۲ شرح وظیفه برای توسعه عمرانی زیربنایی، پیگیری طرح‌ها، رسیدگی به مشکلات روستاییان، بررسی مسائل محیط زیست و اجرای مدیریت سبز در آذربایجان‌غربی تلاش می‌کند.