شناسهٔ خبر: 70825 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل بانک مسکن خبر داد؛

تسویه‌کنندگان اقساط مسکن، مشمول تخفیف می‌شوند/ کسر سود تسهیلات برای تسویه‌کنندگان وام‌های مسکن به صورت یک‌جا

ابوالقاسم رحیمی انارکی مصاحبه ابوالقاسم رحیمی‌انارکی ضمن اعلام این مطلب که تسویه‌کنندگان تسهیلات مسکن، مشمول تخفیف می‌شوند و این تخفیف شامل عدم دریافت سود بر تعداد اقساطی است که یکجا پرداخت می‌شود، گفت: عدم دریافت سود به افرادی که قصد تسویه یکجای وام خود را دارند بر اساس ضوابط بانک مسکن انجام می‌شود.

ابوالقاسم رحیمی‌انارکی مدیرعامل بانک مسکن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام این خبر که افرادی که تسهیلات مسکن دریافت کرده‌اند و قصد تسوبه چندین قسط و یا تمامی اقساط باقیمانده را دارند، مشمول تخفیف‌هایی بر اساس نرخ سود می‌شوند، گفت: بانک‌مسکن ضوابطی دارد که بر اساس ضوابط فوق، چنانچه دریافت‌کنندگان وام، ۶ قسط را یکجا پرداخت کنند از پرداخت سود آن ۶ قسط معاف می‌شوند و تنها اصل تسهیلات را در ۶ قسط می‌پردازند.

مدیرعامل بانک‌مسکن ادامه داد: چنانچه دریافت‌کنندگان تسهیلات که اقساط پرداخت می‌کنند، قصد تسویه تمامی اقساط باقیمانده خود را به صورت یکجا دارند، بر اساس نرخی که توسط شعبه‌های دریافت کننده محاسبه می‌شود انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بانک مسکن بر اساس ضوابط خود، سود باقیمانده تسهیلات را که به صورت یکجا توسط دریافت‌کنندگان تسهیلات پرداخت شود، بخشش می‌دهد.