شناسهٔ خبر: 70847 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های عمرانی شهر جدید پرند بازدید کرد

پیگیری و بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر جدید پرند با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی حبیب‌اله طاهرخانی با حضور در محل پروژه‌های اجرایی شهر جدید پرند، ضمن شناسایی و بررسی مشکلات و مسائل موجود، دستورات لازم جهت رفع و پیشبرد هرچه سریعتر اقدامات را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به همراه صادق اکبری، عضو هیئت‌مدیره و سایر مدیران و مسئولان ذی‌ربط روز سه‌شنبه ۱۵ تیرماه از پروژه‌های عمرانی شهر جدید پرند از جمله مدارس در دست احداث، ایستگاه های آتش نشانی، پارک و فضاهای ورزشی روباز، پروژه های زیربنایی شامل آماده سازی معابر عمومی سطح شهر و در نهایت برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن بازدید کردند.
طاهرخانی همچنین از واحد کارگزاری مسکن مهر مستقر در فاز شش بازدید و ضمن بررسی مشکلات موجود تأکید کرد تا موارد باقیمانده هرچه سریعتر پیگیری و رفع شود.


گفتنی است: با توجه به تأکیدات معاون وزیر راه و شهرسازی نسبت به تسریع در روند اجرایی پروژه های نیمه تمام، تابلوهای روزشمار برای تمامی پروژه های در دست اجرا نصب و براین اساس رو به انجام است.


به گزارش شرکت عمران شهرهای جدید، محسن وطن‌خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در این خصوص اعلام کرد: در بازدید امروز به مدیرکل راه شهرسازی استان تهران نیز تأکید شد تا مشکلات تهیه طرح تفصیلی پروژه های برنامه اقدام ملی هرچه سریعتر رفع و آماده اجرا شود.
وی در این باره افزود: شهر جدید پرند در برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن دارای ۲۶ هزار واحد مسکونی است که تلاش داریم تعداد پنج هزار واحد آن را تا پایان سال جاری به افتتاح برسانیم.
براساس برنامه ابلاغی تولید ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید تا افق ۱۴۰۰، ۲۶ هزار واحد برای این شهر جدید برنامه‌ریزی شده که شش هزار واحد آن به روش مشارکت در ساخت و ۲۰ هزار واحد دیگر به روش مشارکت در محله‌سازی احداث خواهند شد.