شناسهٔ خبر: 70860 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور صورت گرفت؛

بررسی پروژه‌های اولویت‌دار راه و شهرسازی در استان همدان

جلسه همدان در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ، استاندار همدان ، نماینده مردم همدان و فامنین و مدیران استان مهمترین پروژه‌های بزرگ و اولویت دار استان و شهرستان همدان در حوزه راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، سید سعید شاهرخی در این جلسه عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی در استان همدان پروژه‌ها و اقدامات بزرگی انجام داده است.

استاندار همدان در ادامه افزود:  با اجرای این پروژه ها شاهد توسعه و ایجاد زیرساخت‌های بزرگ در شهر همدان و حتی استان خواهیم بود.

وی یادآورشد: همکاری خوب مجمع نمایندگان استان پیشرفت پروژه های عمرانی  را به دنبال داشته و اکثریت پروژه‌ها جذب اعتبار و در شورای برنامه ریزی استان تصویب شده‌است.

گفتنی است در این جلسه ؛ احداث و برقی کردن راه آهن تهران- همدان-  سنندج، اجرای قطعه اول راه آهن همدان- ملایر، مطالعه و اجرای راه آهن شهری همدان، مطالعه و اجرای پروژه ملی همدان ، ابرو-  همدان، ارزانفور- همدان، امامزاده محسن، احداث ایستگاه قطارشهری همدان، تکمیل زیرگذر سرخ آباد و بهسازی محور مراد بلاغی- قهاوند و احداث کنارگذر غربی همدان مورد بررسی قرار گرفتند.