شناسهٔ خبر: 70883 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد:

نقش موثر و کلیدی روابط عمومی در ارتقای آگاهی مدیران

شورای معاونان مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جلسه شورای معاونان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی می‌تواند با شناسایی مشکلات، درخواست‌های جامعه مخاطب را به مدیران انتقال داده و به حل مشکلات سرعت ببخشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، منصور فخاران  در جریان سفر خود به خراسان جنوبی پس از بازدید از مرکز مدیریت راههای استان و با حضور در جلسه شورای معاونان این اداره کل به نقش موثر و کلیدی روابط عمومی در ارتقاء آگاهی مدیران سازمان اشاره نمود و اظهار کرد: روابط عمومی می تواند با شناسایی مشکلات، درخواست های جامعه مخاطب را به مدیران انتقال داده و به حل مشکلات سرعت ببخشد.

در این جلسه فخاران با اشاره به لزوم بررسی و تبادل تجارب بین استان‌ها، افزود: طبق هماهنگی ها و توافق صورت گرفته در پی استفاده از ظرفیت بالای آستان قدس رضوی در حوزه های کاری خصوصاً ارتقاء بستر فرهنگی جامعه و همچنین احداث استراحتگاه و نمازخانه های بین راهی هستیم.

مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین با اشاره به اینکه خود آگاهی رسانی به موقع و درست می تواند زمینه رضایت جامعه مخاطب را به دنبال داشته باشد تصریح کرد: این مهم در پی تعامل و همراهی مدیران با روابط عمومی های سازمان میسر خواهد بود که همواره فضای رسانه ای و نیازهای مخاطبان را رصد می کنند.

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با توجه به وسعت خدمات قابل ارائه و شبانه روزی به کاربران، همواره با چالش هایی روبه رو است که روابط عمومی ها با ارتباطی که با رسانه ها و به طبع مردم می‌گیرند نسبت به اطلاع رسانی از آنها اقدام می نمایند تا رویه‌ ها اصلاح شود.

فخاران در ادامه سفر خود به استان نشستی با مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی داشت که در این نشست علی وفادار مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ضمن عرض تشکر و خوش آمد گویی نسبت به سفر وی و ارتباطات موثر بین استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی و اجرای برنامه های  موثر در جهت ارتقاء فرهنگ ایمنی را در استان را به صورت پایلوت مطرح نمود.

فخاران نیز فرصت پیش آمده را جهت بررسی پیشنهادات موثر و کارآمد دانسته و از حمایت های اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در جهت ارتقاء اعتلای مدیریت مطلوب و انعکاس و معرفی به موقع عملکرد به افکار عمومی و تعامل مناسب با مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تقدیر به عمل امد.

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه برنامه‌های خود از پایانه بار بیرجند بازدید و جلسه ای با حضور نمایندگان انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان حمل و نقل کالا به بررسی مسائل و پیشنهادات در این حوزه پرداختند همچنین بازدید از پایانه مسافربری بیرجند ،اجرای پروژه عملیات روکش آسفالت میکروسرفیسینگ در محور بیرجند – قاین گردنه ثمن شاهی بازدید از راهدارخانه ها و... خدمات ارائه شده به راهداران از دیگر برنامه های وی در این سفر بود.