شناسهٔ خبر: 70884 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فرايند عمليات روشنايی باند و اصلاح مسير تردد هواپيما در فرودگاه رامسر بررسی شد

فرودگاه رامسر معاون عمليات فرودگاهی در سفر به رامسر به بررسی فرايند و فضاهای عمليات روشنايی باند و نيز مقاوم سازی و اصلاح مسير تردد حرکت هواپيما از باند به پارکينگ فرودگاه رامسر پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، به دنبال بازدید اخیر رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت از فرودگاه رامسر و تاکید وی بر برطرف کردن هرچه سریع تر موانع و بهره برداری از باند جدید این فرودگاه، ۱۴ مرداد مصطفی صفایی، معاون عملیات فرودگاهی به همراه محمدرضا زحمتکشان سرپرست اداره کل عمران و توسعه فرودگاه ها از نزدیک به بررسی اولیه فرایند اجرای دو پروژه روشنایی باند و نیز مقاوم سازی و اصلاح مسیر تردد هواپیما از باند به پارکینگ پرداخت.

سعداله وطن خواه در این رابطه گفت: سیویل ورک پروژه روشنایی باند فرودگاه رامسر به پایان رسیده و در مدت دو ماه عملیات نصب چراغ و کابل کشی انجام می شود. 

وی افزود: با تاکید معاونت عملیات فرودگاهی مقرر شد آزمایشگاه مکانیک خاک نمونه برداری لازم را برای آغاز پروژه مقاوم سازی و اصلاح مسیر تردد هواپیما از باند به هواپیما انجام دهد و پس از اعلام نتیجه (ظرف یک هفته) فرایند اجرای این طرح آغاز شود.