شناسهٔ خبر: 71052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه‌اندازی سه سامانه جدید اطلاع‌رسانی در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی

کیوسک مطبوعات مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری خراسان جنوبی، راه‌اندازی سه سامانه جدید اطلاع رسانی در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان را خدمت‌رسانی و طرحی نو در تکریم ارباب رجوع خواند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی, منصور فخاران در این رابطه بیان داشت: دسترسی آسان و فراگیر به طیف وسیعی از اخبار و روزنامه ها با راه اندازی سامانه های کیوسک مطبوعات، تازه های جراید و سامن(سامانه آنلاین مدیریت نمایشگرها) طرحی نو در تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی است.

وی تصریح کرد: سامانه آنلاین مدیریت نمایشگرها با نام مخفف سامن در راستای گسترش ارتباطات، ارتقاء سطح اطلاع رسانی، انتشار سریع اخبار، تحقق دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان راه اندازی شد.

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  بیان کرد: برای دسترسی به این سامانه نیازی به اینترنت نبوده و دسترسی از طریق اینترانت سازمان برای تمامی همکاران مقدور است.

فخاران عنوان کرد: تمامی کاربران با وارد کردن آدرس samen.rmto.ir میتوانند به راحتی به تمامی جراید، روزنامه های چاپی، آخرین اخبار اداره کل، اعلانات و گزارش های تصویری منتخب دسترسی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دو سامانه کیوسک مطبوعات و تازه های جراید نیز در قسمت پایین سایت خبری استان راه اندازی و کاربران می توانند با دسترسی به بیش از ۹۳ روزنامه در دسته بندی های عمومی، ورزشی ، اقتصادی، استانها و امکان جستجوی روزانه و آرشیو ماهانه، اخبار مورد علاقه خود را مشاهده و مدیریت نمایند که بزودی روزنامه های استانی هم به این کیوسک مطبوعات اضافه خواهد شد.