شناسهٔ خبر: 71448 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع

چهارمین نشست بررسی نهایی تبصره‌های پیشنهادی بودجه ۹۹ وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

چهارمین جلسه بررسی نهایی تبصره های پیشنهادی بودجه ۹۹ وزارت راه و شهرسازی پس از بررسی‌های مقدماتی بودجه پیشنهادی سال ۹۹ وزارت راه و شهرسازی در ستاد تدوین بودجه این وزارتخانه و اتمام آن، چهارمین جلسه بررسی نهایی تبصره‌های پیشنهادی واصله، با حضور امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پس از بررسی‌های مقدماتی بودجه پیشنهادی سال ۹۹ وزارت راه و شهرسازی در ستاد تدوین بودجه این وزارتخانه و اتمام آن، چهارمین جلسه بررسی نهایی تبصره‌های پیشنهادی واصله، با حضور امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع برگزار شد.

در این جلسه که امروز ۳۰ مردادماه برگزار شد بندهای تبصره‌های پیشنهادی بودجه ۹۹ بخش دریایی و ساختمان‌های دولتی (سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک) با حضور امیرمحمود غفاری، معاون وزیر راه و شهرسازی و کارشناسان این بخش‌ها مورد بررسی قرار گرفت و آخرین تصمیمات در این زمینه اتخاذ شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان این جلسه با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی برای بودجه سال ۹۹ این وزارتخانه تصریح کرد: همان‌طور که همه دوستان می‌دانند در شرایط ویژه‌ای قرار داریم و برنامه‌ریزی درست و مناسب بابت بودجه سال ۹۹ وزارت راه و شهرسازی اهمیت بسزایی در عبور از این شرایط دارد.

وی ادامه داد: قطعاً به این طریق می‌توان یک گام مهم در جهت پیشبرد برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی برداشت و در این خصوص لازم است تا شنبه تمام موارد اصلاحی به معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارتخانه ارسال شود تا جمع بندی های نهایی صورت بگیرد.