شناسهٔ خبر: 71682 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جشنواره شهید رجایی انجام شد؛

کسب رتبه برتر توسط راهداری استان مرکزی

جشنواره اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه‌ اجرایی برتر انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، این اداره کل در بیست و دومین جشنواره استانی شهید رجایی و آیین تجلیل بیست و دومین جشنواره شهید رجایی، در ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۹۷ دستگاههای اجرایی در گروه زیر بنایی و تولیدی  به عنوان دستگاه‌ اجرایی برتر سال انتخاب شد.

در این راستا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حوزه شاخص‌های عمومی در امر حقوق شهروندی، انجام امور روزمره و تسریع و تسهیل در انجام امور ارباب رجوع مورد ارزیابی قرار گرفت.

در شاخص‌های اختصاصی عملکرد مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حوزه‌های کاری تخصصی ارزیابی شد و با توجه به حجم و گستردگی کار در بخش حمل و نقل و راهداری، اقدامات موثر انجام شده در برفروبی زمستان ۹۷، امدادرسانی موثر و به‌ موقع در زلزله کرمانشاه، اعزام زائران به راهپیمایی اربعین حسینی و بهسازی محورهای مواصلاتی استان مرکزی و ... مورد قبول و تجلیل قرار گرفت.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی سال گذشته در حوزه تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی مورد تجلیل قرار گرفت.