شناسهٔ خبر: 71696 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در ششمین جلسه بررسی نهایی تبصره‌های پیشنهادی بودجه ۹۹

تبصره‌های پیشنهادی حوزه حمل‌ونقل هوایی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی بررسی شد

ششمین نشست بررسی نهایی تبصره‌های پیشنهادی بودجه ۹۹ وزارت راه و شهرسازی پس از بررسی‌های مقدماتی بودجه پیشنهادی سال ۹۹ وزارت راه و شهرسازی در ستاد تدوین بودجه این وزارتخانه و اتمام آن، ششمین جلسه بررسی نهایی تبصره‌های پیشنهادی واصله، با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پس از بررسی‌های مقدماتی بودجه پیشنهادی سال ۹۹ وزارت راه و شهرسازی در ستاد تدوین بودجه این وزارتخانه و اتمام آن، ششمین جلسه بررسی نهایی تبصره‌های پیشنهادی واصله، با حضور امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع برگزار شد.

در این جلسه که امروز ۴ شهریورماه برگزار شد، بررسی‌های نهایی تبصره‌های پیشنهادی بودجه ۱۳۹۹ در حوزه‌ حمل ‌و نقل هوایی برای دومین بار در دستور کار قرار گرفت که نمایندگان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و سازمان هواپیمایی کشوری در این جلسه حضور داشتند .

در جلسه ششم بررسی نهایی روی تبصره‌های پیشنهادی واصل در بودجه ۹۹ وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل هوایی به‌طور مفصل انجام و در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

طبق اعلام صورت گرفته در این جلسه موارد تصویب شده به شرط درج در قانون بودجه سال آینده می توانند در دستگاه های متولی حمل و نقل هوایی اثرات مثبتی را به همراه داشته باشند.

لذا در پایان این جلسه معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی تأکید ویژه‌ای داشتکه دستگاه‌های تابعه موارد درخواستی که در جلسات برای آنها تبیین شده است را هرچه زودتر برای درج در بسته نهایی قانون بودجه سال آینده ارسال کنند.