شناسهٔ خبر: 7185 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی بوشهر خبر داد:

تکمیل بزرگراه برازجان - گناوه / تحویل ۶ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری

فرزاد رستمی مدیر کل راه و شهرسازی بوشهر درخصوص اهداف اجرایی این اداره درسال جاری از توسعه بزرگراه ها و پایان پروژه های مسکن مهر استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فرزاد رستمی مدیر کل اداره راه و شهرسازی بوشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به سیاست های کنونی وزارت راه و شهرسازی در سال جاری قصد داریم با آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور "دالکی کنارتخته "به عنوان راه شریانی استان به فارس و مرکز کشور و همچنین تکمیل بزرگراه برازجان - گناوه با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و بزرگراه گناوه - دیلم با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد استان را در بحث حمل و نقل جاده ای تا مرحله خوبی ارتقا دهیم.

رستمی در این باره افزود:نوسازی ناوگان های عمومی مسافری و باری نیز از دیگر برنامه های اداره در این سال به شمار می رود.

وی درخصوص بحث نگهداری راه های حوزه استحفاظی استان بیان کرد:با هدف افزایش ایمنی راه ها و حفظ آن ها به عنوان سرمایه ای ملی اقداماتی از قبیل روکش آسفالت، حذف نقاط پرحادثه، تجدید خط کشی و ... در دستور کار سال جاری اداره قرار گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی بوشهر نیز درباره احیای بافت فرسوده در استان گفت: تکمیل پروژه ساخت دانشکده هنر و معماری استان و همچنین آغاز عملیات اجرایی مدرسه تنگک در سکونت گاه های غیر رسمی بوشهر از اقدامات برنامه ریزی شده برای نوسازی این بافت هاخواهد بود.

رستمی همچنین اضافه کرد: پروژه های مسکن مهر استان امسال به پایان رسیده و ۶ هزار و ۳۰۰ واحد باقی مانده به مالکان واگذار خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان افزایش ظرفیت باربری بندر بوشهر و خروج پادگان های نظامی به بیرون شهر را از دیگر اهداف سال جاری این ادراه برشمرد.

نظر شما