شناسهٔ خبر: 71983 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در نشست بزرگداشت هفته دفاع مقدس و با حضور معاون وزیر مطرح شد؛

نمایش هرچه بهتر دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در اولین نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس این وزارتخانه

برگزاری نشست هماهنگی بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی نشست هماهنگی بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سال ۹۸ وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز ۱۰ شهریور نشست هماهنگی بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سال ۹۸ وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع در محل این وزارتخانه و برگزار شد.

در این نشست همراه با مهدی عبوری، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی، حسن اسحاقی، مشاور وزیر در امور ایثارگران، مهری صفری مشاور وزیر در امور بانوان، سرهنگ علیرضا افشاری، فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاونت‌های توسعه مدیریت و منابع زیرمجموعه‌های وزارتخانه و دیگر نمایندگان آن‌ها حضور داشتند.

در این جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی با مهم دانستن نمایش اقدامات وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس بر برگزاری هرچه بهتر اولین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای این وزارتخانه تأکید کرد.

در خلال این نشست ضمن شرح خدمات شرکت راه‌آهن و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس توضیحی از اهم فعالیت‌های صورت گرفته در آن ایام داده شد.

همچنین مدیران توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، راه‌آهن، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و دیگر مدیران زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی به توضیح دستاوردهای سازمان‌های متبوع خودشان در آن ایام پرداختند.

در این نشست ضمن تأکید بر برگزاری هرچه بهتر و شکوفاتر سی و نهمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، شرایط حضور در اولین نمایشگاه تخصصی هفته دفاع مقدس وزارت راه و شهرسازی که قرار است از ۳۱ شهریور همزمان با شروع این هفته تا هشتم مهرماه در محل باغ‌موزه دفاع مقدس اعلام شد.