شناسهٔ خبر: 72132 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

رئیس پلیس راه‌آهن:

بیشترین همکاری پلیس در حوزه پیشگیری با وزارت راه و شهرسازی است

نشست تخصصی معاونان و رؤسای تابعه پلیس راه‌آهن کشور رئیس پلیس راه‌‌آهن کشور گفت: در حوزه پیشگیری، بیشترین همکاری پلیس با وزارت راه و شهرسازی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سرهنگ حشمت‌الله ملکی رئیس پلیس راه‌آهن در بازدید وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن از فرماندهی پلیس راه‌آهن کشور اظهار داشت: امروز روز بزرگی در تاریخ پلیس راه‌آهن است. وزارت راه و شهرسازی در ۸ ماه گذشته یکی از وزارتحانه‌های بدون حاشیه است که به صورت تخصصی تمام وقت خود را صرف انجام وظایف و برنامه‌های خود کرده است.

وی افزود: مقبولیت عمومی در جامعه و انعکاس آن در پلیس، عملکرد و روحیه بالا، بی حاشیه نگاه کردن به مسائل و موضوعات کشور از ویژگی‌های مهندس اسلامی است که شهره خاص و عام است.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور با بیان اینکه« در حوزه پیشگیری، بیشترین همکاری پلیس با وزارت راه و شهرسازی است» افزود: در این مدت دو اتفاق بزرگ اول مدیریت میدانی، دوم تلاش و پیگیری در راه‌‌آهن افتاد.

سرهنگ ملکی با اشاره به سه ماموریت کلان که مورد تایید سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز قرار گرفته است، گفت: در اربعین سال گذشته بیشترین خدمات در کرمانشاه از سوی راه‌آهن ارائه شد، همچنین در زمان سیل راه‌آهن اقدامات جهادی و خاموش درقبال سیل زندگان انجام داد به علاوه بهره‌برداری مطلوبی در را‌ه‌آهن‌های همدان،‌ کرمانشاه و رشت صورت گرفته است.  

وی افزود: پلیس راه‌آهن از هشت دستگاه ایکس‌ری برخوردار است که بسیاری از مشکلات را رفع کرده است و در حوزه کشف کالای قاچاق ۲۷۳ درصد رشد داشته است.

گفتنی است، رئیس پلیس راه‌آهن کشور از وزیر راه و شهرسازی  و مدیرعامل راه‌آهن به خاطر بازدید از مرکز فرماندهی پلیس راه‌آهن کشور قدردانی کرد.