شناسهٔ خبر: 72134 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی

تبصره‌ها و ردیف‌های قانون بودجه ۹۹ در بخش آزمایشگاه مکانیک خاک بررسی شد

آخرین جلسه بررسی تبصره‌ها و ردیف‌های قانون بودجه نود و هشت بخش مسکن برگزار شد با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، جلسه بررسی تبصره‌ها و ردیف‌های قانون بودجه ۹۸ در بخش آزمایشگاه مکانیک خاک برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بعدازظهر امروز با حضور امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، جلسه بررسی تبصره‌ها و ردیف‌های قانون بودجه ۹۹ در بخش آزمایشگاه مکانیک برگزار شد.

در این جلسه که بعدازظهر امروز ۱۲ شهریورماه از ساعت ۱۷ در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، با توجه به شرایط حساس و خاص آزمایشگاه مکانیک خاک، این جلسه به‌صورت ویژه درخصوص شرایط بودجه ۹۹ این مجموعه انجام گرفت.

در این جلسه که با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و مدیران این بخش انجام شد، در ابتدا طرح استفاده آزمایشگاه مکانیک خاک از منابع طرح‌های عمرانی به این صورت که نیم درصد از اعتبارات آن‌ها به این مجموعه تعلق گیرد، مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت که در نهایت با اعلام معاون وزیر قرار به اصلاح این موضوع شد.

در ادامه این جلسه قرار شد که درآمد آزمایشگاه مکانیک خاک بر اساس میزان خدمات به سازمان‌های زیرمجموعه وزارتخانه و همچنین درآمد حاصل از صرفه‌جویی‌های در نظر گرفته‌شده از سوی آن‌ها باشد که در نهایت این مبلغ صرفه‌جویی باهدف بهره‌وری به این مجموعه اختصاص یابد.

همچنین قرار شد که آزمایشگاه مکانیک با برنامه‌ریزی مناسب در راستای چابک سازی و کوچک کردن این مجموعه اقدام کرده و سالانه ۳۰ تا ۴۰ درصد در این مسیر حرکت کند.