شناسهٔ خبر: 72275 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سارقان سابقه‌دار در دام پلیس راه آهن شمال‌شرق(۱)

کریمی سه سارق اموال راه آهن طی اقدامات کارشناسانه، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمالشرق (۱), مدیر این اداره کل اظهار داشت: براساس گزارشات مختلف در خصوص سرقت اموال راه آهن از جمله کابل، باطری و تجهیزات مرتبط با علایم الکتریکی و در نتیجه ایجاد خطر برای سیر ایمن قطار ها، کار‌شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار قرار گرفت.

  فرشاد‌زاد خور افزود: در همین راستا با پیگیری‌های به عمل آمده سه سارق سابقه‌دار شناسایی و دستگیر شدند، جدای‌از بحث دستگیری این افراد که بسیار قابل توجه می‌باشد، لزوم توجه به عدم حضور افراد در حریم راه آهن نیز قابل یادآوری است ،چرا که تردد و هرگونه تجاوز به حریم راه آهن باعث ایجاد خطر و سیر ناایمن قطار‌ها شده و این امر برای خود افراد نیز مخاطره آمیز است.

سرهنگ دوم محمود کریمی مقدم فرمانده پلیس راه آهن شمال‌شرق نیز در همین رابطه گفت:در پی اعلام سرقت‌های متناوب از علایم الکتریکی بخصوص باطری و کابل، تیم‌های اطلاعاتی تشکیل و پس از اخذ دستور قضایی نسبت به بازرسی و دستگیری مظنونان اقدام شد.

وی افزود: با دستگیری سه نفر از سارقین سابقه دار و کشف باتری و قفل شکسته تجهیزات و طی بازجویی‌های فنی، متهمان  اعتراف کردند که به صورت تیمی اقدام به سرقت می‌کردند .

کریمی مقدم همچنین افزود: تمام افرادی که تصور می‌کنند می‌توانند به حریم راه آهن آمده و سرقتی را انجام بدهند، آگاه باشند که این محیط برای آنها نا‌امن بوده و براساس اشراف اطلاعاتی پلیس راه آهن به سرعت دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

برچسب‌ها: