شناسهٔ خبر: 72818 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تجلیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بانک مسکن استان آذربایجان شرقی

تقدیر پروژه ۳۱۲ واحدی برج های دوقلوی بهاران شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، در آیین افتتاح پروژه برج های دو قلوی بهاران شهرستان سراب، مهندس حق شناس معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اهداء لوح تقدیر، از امیر رنجبریان مدیر شعب استان آذربایجان شرقی و موسی نعمت زاده رییس شعبه شهرستان سراب، تجلیل نمود. این قدردانی در راستای مشارکت فعال بانک مسکن در احداث و پرداخت تسهیلات به واحدهای پروژه برج های دوقلوی بهاران شهرستان سراب انجام شد.

این مراسم با حضور مهندس حق شناس معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، امیر رنجبریان مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی با هیات همراه، مهندس حافظ باباپور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، فرماندار، بخشدار، نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولین محلی این شهرستان، در محل محوطه این پروژه برگزار شد.

حافظ باباپور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سخنانی ضمن قدردانی از مسوولین بانک مسکن در استان، از مشارکت ۹۸ درصدی بانک مسکن در انجام پروژه های شهری و روستایی بنیاد مسکن در استان خبر داد و افزود: با مساعدت بانک مسکن، بنیاد مسکن در استان آذربایجان شرقی توانسته است قدمهای مثبت و قابل توجهی را در زمینه تامین مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه در شهرها و روستاهای استان بردارد و اگر این مساعدت ها نبود موفقیت های فعلی حاصل نمی شد.

مهندس حق شناس معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز با بیان اظهاراتی موضوع مسکن را با اهمیت دانست و از عناصر سهیم در ساخت و احداث و تجهیز پروژه، به ویژه از حمایت های بانک مسکن تشکر و قدردانی کرد.

برجهای دوقلوی بهاران شهرستان سراب در زمینی به مساحت ۸۸۰۰ مترمربع و زیر بنای ۳۷۰۰۰ مترمربع مسکونی و ۲۲۰۰ متر مربع تجاری در ۱۶ طبقه با مشارکت بانک مسکن استان و شرکت انبوه ساز اثر آفرینان فرم، احداث شده است که یکی از بزرگترین سازه های شمال غرب کشور به شمار می رود.

این پروژه ۳۱۲ واحد مسکونی دارد که توانسته است به نیاز تعداد قابل توجهی از شهروندان شهرستان سراب پاسخگو باشد و نیاز مسکن بیش از ۳۰۰ خانوار را فراهم سازد.

تسهیلات پرداختی بانک مسکن به این پروژه مبلغی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال، برای هر واحد ۳۸۴ میلیون ریال می باشد که توسط شعبه سراب پرداخت شده است.

بنا به اظهار موسی نعمت زاده رییس شعبه شهرستان سراب، تاکنون ۵۰ درصد پرونده های تسهیلاتی این پروژه فروش اقساطی شده و مابقی نیز با مراجعه مشتریان به شعبه در آینده نزدیک فروش اقساطی خواهد شد.