شناسهٔ خبر: 72940 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

کوهنوردان وزارت راه و شهرسازی قله نیزوا را فتح کردند

گروه کوهنوردی برنامه کوهنوردی صعود به قله نیزوا سمنان، به ارتفاع ۳۸۱۰ متر، با حضور کارکنان منتخب کوهنورد خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در برنامه کوهنوردی صعود به قله نیزوا سمنان، کارکنان ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، راه و شهرسازی استان‌های سمنان، خراسان رضوی، مرکزی و اصفهان و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و هواشناسی استان سمنان با مدیریت اداره کل خدمات پشتیبانی و رفاه ستاد وزارت راه و شهرسازی و میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در روز پنجشنبه ۲۸ شهریور برگزار شد.

برنامه این کوهنوردی با حضور کوهنوردان در گلزار شهدای سمنان و تجدید میثاق با شهدای جنگ تحمیلی و خروج از سمنان و با شب‌مانی در گوسفند سرای خینگ آغاز شد.

بر اساس این گزارش گروه کوهنوردی روز جمعه ساعت ۶ بامداد با جمع‌آوری کمپ و حرکت به‌سمت موقعیت اورپلنگ در نهایت در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه پای بر چکاد نیزوا نهاد و یاد و خاطره حماسه‌آفرینان ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشتند

برنامه کوهنوردی صعود به قله نیزوا سمنان پس از بازگشت کوهنوردان وزارت راه و شهرسازی به موقعیت اورپلنگ و و ترک منطقه در ساعت ۱۷ با ورود به سمنان پایان یافت.

گفتنی است در این برنامه جمعی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس اعم از جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران وزارت راه و شهرسازی حضور پیدا کردند.