شناسهٔ خبر: 72964 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۳ مهر تا شنبه ۶ مهر ماه ۹۸؛

محور چالوس بعد از ظهر جمعه از مرزن‌‌آباد به سمت چالوس یک‌طرفه است

محدودیت های ترافیکی مرکز مدیریت راه‌های کشور در گزارش محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد. براساس این گزارش تردد وسایل نقلیه سواری از ظهر روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و همچنین از ساعت ۱۷ روز جمعه ۵ مهرماه به از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۳ مهرماه تا شنبه ۶ مهرماه ۹۸ به شرح زیر است:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳ مهرماه تا ساعت ۶ روز شنبه ۶ مهرماه از محورهای كرج – چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع است. به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد موتور سيكلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت‌های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.

برای خودروهای سواری تردد ساعت ۱۳ روز جمعه ۵ مهرماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۶ مهرماه از كرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۷ روز جمعه ۵ مهرماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۶ مهرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت يک‌طرفه خواهد بود.

در اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور آمده است تردد وسایل نقليه سنگين به استثناء حاملان مواد سوختی و يا فاسدشدنی در محور كندوان تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

تردد وسایل نقلیه سنگین در محور هراز نیز برای کلیه تریلرها کماکان ممنوع است و تردد كليه كاميون‌ها و كاميونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۳ مهرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۴ مهرماه و جمعه ۵ مهرماه از محور هراز ممنوع است.