شناسهٔ خبر: 73049 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

دیدار رئيس مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي با خانواده اولین شهید وزارت مسکن و شهرسازی در شیراز

ديدار با خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس شکرچی زاده رئيس مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي در سفر یک روزه خود به شیراز با خانواده شهید رضا شیر محمدی اولین شهید مرکز وزارت مسکن و شهرسازی سابق و بنیان گذار امداد جبهه و عضو شورای عالی امور جنگ زدگان دیدار و از مقام والای آن شهید بزرگوار تجلیل کرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، در این دیدار صمیمانه  که جمشیدی سرپرست راه و شهرسازی فارس و مسئول رسیدگی به امور آزادگان ، ایثارگران و جانبازان و رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی و مسئولان مرکز تحقیقات نیز حضور داشتند ، در خصوص رشادتها و از خود گذشتگیهای آن شهید والا مقام و از خود گذشتگی ها و ایثار همسر ایشان صحبت شد.

شایان ذکر است که شهید والا مقام رضا شیر محمدی در سال ۱۳۳۷ در تهران متولد و در ۱۳ فروردین ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسیدند و در بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شده اند و خانواده ایشان در شهر شیراز زندگی می کنند.

گفتنی است از سوابق این شهید والا مقام می توان به بنیانگذار امداد جبهه مدیر کل اسبق هلال احمر جمهوری اسلامی و عضو شورای عالی امور جنگ زدگان وتکنسین مرکز  زلزله شناسی مرکز تحقیقات وزارت مسکن و شهرسازی سابق اشاره کرد.